رژیم درمانده جمهوری اسلامی، احسان فتاحیان را صبح امروز کشت. امروز یکبار دیگر نظام جنایتکار ملایان، رسما اعلام کرد که جوانی دیگر از جوانان برومند و پاک و مبارز ما را، بی گناه، بی دفاع، و فقط بخاطر عقیده اش به قتل رسانید. رژیم جنایتکار ولایت وقیح، درمانده و مستاصل از مبارزات ملت قهرمان ایران، هر روز و هرلحظه دست خود را بیشتر به خون جوانان و مردان و زنان ما آغشته می کند. احسان فتاحیان که به ده سال زندان محکوم شده بود را بی هیچ دلیلی به چوبه دار سپردند، تا مگر دیگر مبارزان را به وحشت اندازد، زهی خیال باطل، زهی بی شرمی. اگر زورمندان و مستبدین حاکم بر کشور عزیز ایران می پندارند که با کشتن جوانان، زنان و مردان ایران، می توانند به حکومت ننگین خود ادامه دهند، خیالیست احمقانه. باید بگویم: قتل، شکنجه، زندان و هیچکدام دیگر از حرکتهای جنون آمیزتان، پایه های لرزان و سست شده کاخ استبدادتان را نجات نخواهد داد. شما هم همانند همه ی دیکتاتورهای تاریخ بزودی توسط همین جوانان و مردان و زنان که کمر به قتلشان بستید به زباله دان تاریخ خواهید پیوست

مردم كردستان و مردم در سراسر ايران٬ با اعتراضات ميليونی و با نشان دادن گوشه ای از خشم فرو خفته ساليان٬ به اين جنايتكاران نشان دادند كه برای سرنگون كردن اين بساط خون و جنايت٬ به پا خاسته و هيچ راه فراری برای حاكمين ٬ باقی نخواهند گذاشت. هيچ درجه جنايت و سبعيت و وحشيگری نميتواند اين بنای ويران شده را نجات دهد. قتل احسان و بيرحمی و جنايت پيشگی حكومت اسلامی و دستگاه قضايی آن ٬ نميتواند خللی در عزم جزم مردم برای به زير كشيدن جانيان اسلامی ايجاد كند. اين جنايت سبعانه و بيشرمانه خشم و نفرت ميليونی ما را بيشتر كرده و به آتش خشم همه ما عليه مشتی آخوند مفتخور و دستگاه فاسد و جنايت پيشه اسلامی خواهد دميد

7 نظرات:

ناشناس گفت...

***احسان عزيز روحت شاد ***ببخش كه براي جلوگيري از مرگت نتوانستيم كاري بكنيم ولي سوگند ميخورم كه تا آخرين لحظه زندگي ناچيزم براي برقراري دموكراسي و آزادي انديشه در ايران تلاش خواهم كرد .

ناشناس گفت...

Ehsane aziz salam.
to rafti vali bedan ke Ehsanhaye ziadi barkhahand khast ta edame dahandeye rahe to bashand.Ehsane aziz va Ehsanhai ke hastid bedanid ke melate iran saket nakhahand neshast va rozi miresad ke in jenayatkarane jomhorie fashistie eslami be zalili khahand oftad hamchon baghiyeye diktatorhaye donya.Ehsane aziz hamishe zendei to dele tak take ma.
fereshte az swed

ناشناس گفت...

Ehsane aziz
ye dosti baram ye rozi goft.
Dar maslakhe eshgh joz neko ra nakoshand.
robah sefatane zesht ro ra nakoshand.
Gar asheghe sadeghi ze mordan magoriz.
mordar bovad har anke ora nakoshand.
Fereshte swed

ناشناس گفت...

مرگ بر جمهوري اسلامي . مرگ بر مذهب از هر نوعش كه فقط ضد بشريت و ارزشهاي انسانيست.درود بر انسانهاي با شرف و ازاده كه جان خود را در راه ازادي فدا كردند. مرگ وننگ بر خميني خامنه اي نادان واحمدي گشاد وتمامي طرفداران احمقشان. درود و سلام بر ايران وايراني با منطق و شرف.

ناشناس گفت...

!احسان عزیز

Rohat shad! Motmaen bash rahat edame khahad dasht. R.I.P
به امید ایرانی آزاد. مرگ بر جمهوری اسلامی و تمام سرداران کثیفش

ناشناس گفت...

چگونه تجسمت کنم ؟. به کدام جرم تصورت کنم ؟. جوانکی نحیف بر فراز چوبه‌ی در . که به شکفتن غنچه‌ی خورشید لبخند میزند

ناشناس گفت...

Ehsan jan yadat gerami rahat javaden ZENDE BAD AZADI.Payam DK