درود بر ملت قهرمان ایران.... درود بر همه ی آن آزادیخواهانی که امروز حماسه ای شکوهمند آفریدند... امروز سراسر ایران جنگی بود با انسانهای پاک که بجز آزادی چیزی نمی خواهند. سرکوبگران خامنه ای جنایتکار فقط در تهران بیش از ده نفر را به قتل رساندند.... در سراسر ایران صدها تن از جوانانمان به خاک و خون غلطیدند و صدها نفر زخمی و دستگیر شدند..... اما... شادی و خوشحالی از چشمان همه آشکار است. آزادیخواهان قصد دارند امشب را به شام غریبان برای رژیم جهل و جنایت تبدیل کنند.... شعار مرگ بر دیکتاتور از سراسر ایران بگوش میرسد... یزدان ایران یارشان باد.... هموطنـــــــــــــــــــــــــان پیروزی نزدیک است..... لحظه شماری برای سرنگونی یکی از دیکتاتورترین و قرون وسطی ی ترین رژیم های حاکم آغاز شده است.... در رادیو اسرائیل گفته شده که بنا به اخبار تایید نشده ای سران رژیم از ایران فرار کرده اند. اما برطبق اخبار تایید شده سه هواپیما در فرودگاه مهرآباد ویا فرودگاه خمینی درحال آماده باش هستند.... مردم ما امروز قهرمانانه با سلاح شعار و سنگ به جنگ سرکوبگران خامنه ای رفتند... در چند نقطه از تهران آنان را خلع سلاح کردند و یا به دست قهرمانان اسیر شدند... حرکت امروز وحشتی به جان رژیم کثیف آخوندها انداخته که بازهم احمقانه حرکت دیگری را کردند.... دیکتاتورها همیشه در زمان سقوط همینگونه احمقانه عمل میکنند.... رسانه های رژیم اعلام کردند که تعداد اندکی اراذل و اوباش قرآن را آتش زدند..... من می گویم اگر این کار را کردند.... درود بر شرفشان... این رژیم رفتنی ست... هیچ راه دیگری ندارد... اما می ترسم از آن روزی که دست به کشتار جمعی بزند... باید بهوش باشیم... ایران عزیزمان دشمنان زیادی دارد.... هنوز گرگهایی هستند که اکنون خاموش نشسته و آماده ی ازهم پاشیدگی رژیم هستند تا کشورمان را تکه تکه کنند... هنوز بی وطنانی هستند که چشم دیدن ایران ما را ندارند... ایران ما لحظات بسیار خطرناکی را می گذراند. به یاد ایران باشیم و برای ایران به هروسیله ای که می توانیم بجنگیم .... آگاهی دادن را به هموطنان فراموش نکنید. همتون رو دوست دارم... ولی آرزو دارم الان توی خیابونهای تهران بودم با دوستانم و شعار مرگ بر دیکتاتور را فریاد میکردم

6 نظرات:

محمد گفت...

درود به اين همه شجاعت وشهامت و درود بر مردم آزاديخواه و غيور ايران. ملت پيروزند . با اينكه ار ديدن كشورم در اين وضعيت ناراحت هستم اما با ديدن اين همه شجاعت جوانان كشورم اشك شوق مي ريزم .
مرگ بر تو خامنه اي جنايتكار مرگ بر دينت
مرسي ار مطلب زيبايت و پاينده باشي

ناشناس گفت...

ba salam. Hamsei digar dar keshvare azizeman.Ei kash ma niz bodim v ham seda ba hamvatananeman dar kocheh v khiabanha larze bar andame rejim v dastandarkaraeneshan miandakhtim.yadetan javid rahetan hamishe sabz.TA SEPIDE CHAND GHADAMI BISH NIST.
PayamDK

ناشناس گفت...

Drood bar to keh ein chanin ziba minevisi va drood bar hameh razmandegan va azadikhahani keh dar khiyaban haie shah haie sarasar iran dar hale razmand.Beomide an rozi keh chandan dor nist keshvare azize ma iran az changal deshkhiman akhondi nejat pieda konad.

حميد گفت...

داریم خون میدیم و جان میدیم که باز پا جای پای انقلاب 57 بذاریم؟
باز یکی بیاد بدون رفراندوم دولت تعیین کنه؟
این توهین است به خون اینهایی که تا حالا شهید شدن
چه جالب تاريخ تكرار ميشه ولي كو چشم بيناو گوش شنوا
خدا عاقبت اين ملت و بخير كنه

Navid گفت...

salam

in roozha modam in soale foroogh farokhzad miad be zehnam:

cheghadr bayad pardakht?!...
ma har che ra ke bayad az dast dadeh bashim az dast dadehim...

khoob bashi

ناشناس گفت...

مرگ بر موسوی که ملت رو سر کار گذاشته.....صلاح نمیدونید یکی مردم فریب خوردرو اگاه کنه.........گول موسوی نخورید.....اون از احمدی نامردتره