هشتم مارس روز جهانی زن نزدیک است. من اصولا وجود روزهای ویژه مانند روز زن، روز کارگر و یا روز کودک... را دقیقا دلیل براین میدانم که این گروهها چون همیشه مظلومند و جهانیان نیز به این آگاهی دارند برای دلخوش کردن آنان روزهایی را در سال بنامشان ثبت کرده اند تا گله ای درکار نباشد. اما بهرروی، روزی مانند روز جهانی زن در کشوری مانند کشور ما، خود بهانه ایست برای اعتراض و رساندن دردهایمان به گوش جهانیان... و امیدوارم که ما زنان ایرانی بتوانیم با استفاده از این روز فریاد اعتراضمان را به مردسالاری مطلق درکشورمان به گوش ملت های دیگر برسانیم. روز جهانی زن را به همه ی زنان هموطنم تبریک می گویم و امیدوارم که بتوانیم روزی آزادی و برابری واقعی را در جامعه ی ایران برقرار کنیم. به امید آن روز
اما درکشوری که رهبرانش کوچکترین ارزشی برای زن قائل نیستند و زن را فقط یک وسیله برای ارضاء شهوت و تولید مثل میدانند چگونه می توان روز جهانی زن را جشن گرفت. در کشور ما حتی اگر آن روزی را که رژیم جهل و جنایت به عنوان قدردانی از زن انتخاب کرده، برای اعتراض به مردسالاری برگزینیم باز هم سرکوبگران رژیم بر سر و رویمان باتوم خواهند کوبید. در کشوری که بنیانگذارش سکس با دختر بچه ی شیرخواره را مجاز میداند، پیروان او چگونه می توانند برای زن ارزشی غیر از یک وسیله قائل باشند. خمینی جنایتکار در کتاب تحریرالوسیله، جلد سوم، صفحه چهارصد و سی، مسئله دوازده، میگوید
نزدیکی با زن قبل از تمام شدن نه سالگی جایز نیست. چه عقد دائمی باشد یا موقت. ولی سایر لذتهای جنسی مانند لمس کردن باشهوت و بغل گرفتن و ران به ران او مالیدن حتی در طفل شیرخواره، اشکالی ندارد...... و تا آخر... عکسی از این صفحه و لینک دانلود این کتاب را در پایان برایتان می نویسم
نزدیکی با زن قبل از تمام شدن نه سالگی جایز نیست. چه عقد دائمی باشد یا موقت. ولی سایر لذتهای جنسی مانند لمس کردن باشهوت و بغل گرفتن و ران به ران او مالیدن حتی در طفل شیرخواره، اشکالی ندارد...... و تا آخر... عکسی از این صفحه و لینک دانلود این کتاب را در پایان برایتان می نویسم
وقتی کسی که خود را رهبر یک کشوری مانند ایران میداند، و هیچ احساسی هم به آن ندارد، رساله ی مذهبی خود را برای طرفدارانش با این چنین مزخرفاتی پر می کند، از طرفداران احمق و نادان او چه انتظاری می توانیم داشته باشیم. من داستانی را برایتان تعریف میکنم و سند آن را هم در پایان این پست برایتان می نویسم. داستان را از زبان نویسنده کتاب «لله ثم للتاریخ»، السید حسین الموسوی یکی از علمای نجف بشنوید. او میگوید: وقتی خمینی در عراق بود به یکی از شهرهای عراق دعوت شد و از من (موسوی) خواست که با او همراه شوم، سفر انجام شد و در راه بازگشت خواستیم که استراحت کنیم، خمینی فرمان داد که به منطقه عطیفیه برویم چون آنجا فردی ایرانی الاصل بنام (سید صاحب) بود و او و امام دوستی و آشنایی زیادی با همدیگر داشتند
موسوی می گوید: سید صاحب از آمدن ما خوشحال شد... و سیدصاحب خواست که آن شب را پیش او بگذرانیم. امام موافقت کرد... و هنگامی که وقت خواب فرارسید.... چشم خمینی به دختر بچه ای افتاد که چهار یا پنج سال داشت اما خیلی زیبا و قشنگ بود. خمینی از پدر آن دختر خواست که دختربچه را بیاورد تا امام او را صیغه کند، پدرش با خوشحالی زیادی موافقت کرد و خمینی درحالی شب را سپری کرد که دختربچه در آغوش او بود و ما گریه و فریاد دختر را می شنیدیم. نویسنده در ادامه می نویسد: به نظر شما چرا پدر از تماس بدن خمینی با دختر بچه اش و از اینکه خمینی دختر بچه او را صیغه می کند خوشحال میشود؟ بله، چون او معتقد است که نزدیک شدن به امام شرافت است گرچه با همین صورت زشت انجام بگیرد؟؟؟!!! م
این کتاب به زبان عربی نوشته شده ولی می توانید از اینجــــا دانلود کنید. صفحه 33 و 34
کتاب چهارجلدی تحریرالوسیله را دانلود کنید...و خواهش من از همه شما هموطنانم اینست که براحتی از این کتابها نگذرید، به دیگران هم بدهید تا بدانند که سردمداران رژیم جهل و جنایت تا چه حد کثیف هستند و دشمن ایران و ایرانی... فقط آگاهی ست که ما را به آزادی خواهد رساند. باید بدانیم و بدانیم و بدانیم. پسورد برای باز کردن زیپ اینست
لینک دانلود جلد 4
این فیلم را هم در تایید نوشته هایم ببینید.... ولی بازهم خواهش میکنم که دراین مورد اطلاع رسانی کنید. فقط آگاه بودن است که میهن ما را نجات خواهد داد
این فیلم را هم در تایید نوشته هایم ببینید.... ولی بازهم خواهش میکنم که دراین مورد اطلاع رسانی کنید. فقط آگاه بودن است که میهن ما را نجات خواهد داد
اما درکشور ما.... در ایران ما... اتفاق دیگری درحال تکوین است و آن اجرای آرام آرام و گام به گام طرحهای طالبانی ست. اشتباه طالبهانها در افغانستان این بود که تمامی قوانین عهد حجری اسلامی را میخواستند به سرعت در آن کشور اجرا کنند، آنهم در آغاز قرن بیست و یکم که دنیا به سرعت وحشتناکی درحال پیشرفت بود و هست. اما درایران روضه خوانها با تجربه ای که از اقدامات طالبانها به دست آوردند، همان قوانین هزار و چهارصد سال پیش را آرام آرام اجرا می کنند. و درنهایت صدایی هم از کسی برنمی آید...مانند تمامی طرحهای عهدحجری که تاکنون به مورد اجرا گذاشته اند. طالبانها تحصیل دختران را حرام اعلام کرده و بشدت با آن مبارزه کردند... در ایران این کار گام به گام انجام میشود... نخست کتابهای درسی دختران و پسران را مجزا کردند... مهد کودکهای مختلط را ازبین بردند... تعداد دانشجویان دختر که به دانشگاهها وارد میشوند از پسران کمتر شد..... یا بهتر بگویم مسئولین آموزش عالی تعداد بیشتری را از بین پسران انتخاب کردند.... طرح جداسازی دانشجویان دختر و پسر درحال اجراست... ایجاد دانشگاههای تک جنسیتی درحال اجراست
به این خبر توجه کنید: روز سه شنبه یازدهم اسفندماه جاری خواهر زهرا شرف الدین (که اصلا معنی شرف را نمی داند) عضو کمیته راهبردی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مدیریت زنان در جامعه یک باور غربی تزریق شده به ایران است. نباید مبنای رشد یافتگی در کشور ما حضور زنان در رده های مدیریتی باشد چرا که غرب این باور را ایجاد کرده که اجتماع به واسطه ی حضور مدیران زن موفق میشود. باید برای مقابله با غرب همانطور که آنها مدیریت زنان در جامعه را نهادینه کرده اند ما هم باید مدیریت زنان را در خانه و خانواده نهادینه کرده و این فرهنگ را به دنیا صادر کنیم. باید زن خانه دار را به عنوان الگو معرفی کنیم
این فرموده ها گام چندمین است که رژیم برای خانه نشین کردن زنان در ایران برمیدارد. و بزودی هم طرح حجاب برتر، یعنی چادر به مرحله ی عمل خواهد رسید.... بزودی تمامی زنان کارمند دولت باید پوشش چادر را داشته باشند








